„Me tahame Porto Franco nimel selgelt eemalduda seisukohtadest, mis on ajakirjandusest läbi käinud T1 juhtide poolt, et üks tänapäevane keskus ei peagi olema avamisel täiesti valmis, vaid et meelega on osa magusaid pindu tühjaks jäetud, et pärast avamist tuleksid olulised brändid end ise pakkuma. Meie hinnangul peab hästi arendatud keskus avamise hetkeks olema 100% üürnikega täidetud ning keskuse avamisel kõik kauplused avatud või olema vähemalt väga selge ja laiale avalikkusele kommunikeeritud arusaam, millised kauplused hiljem avavad ja millal,“ sõnas Porto Franco OÜ juhatuse esimees Rauno Teder.
„Kaubanduskeskused arenevad kogu aeg, peavadki arenema ja muudatusi tehakse keskuse kogu opereerimise ajal – see ei saa olla põhjenduseks pooltühja keskuse avamiseks. Oluline on külastajate pakutav esmamulje ning sellest lähtuvalt tegutsevad kliendid oma edasiste valikute tegemisel. See tähendab, kui talle esimesel korral jääb hea mulje, tuleb ta tagasi. Minu hinnangul näitab täituvus üürnike usku uude keskusesse“, lisas Rauno Teder.